Beställningar

Nu har vi beställt ett nytt klösträd till våran älskade katt!
Hoppas nu hon kommer tycka om det :)
Jag ska visa det när det kommit och vi monterat det (kan ta ett par veckor)

Sen har jag äntligen beställt nya visitkort, hoppas dom blir lika grymma som dom såg ut på skärmen:P
Dom ska jag också visa sen :)

Sen har jag nästan bokat tid för tatuering.. det beror lite på..
Jag hade hoppats få göra den så fort som möjligt, annars får det vänta tills augusti/september..
Men jag hade gärna velat göra den nu för att ha den färdig så fort som möjligt:)
Problemet med att göra den senare än i slutet av nästa vecka är ju att jag inte får ha den i solen eller bada med den!
Fast iofs gick ju det bra när jag gjorde min förra i början av juli förra året..
jaja vi får se.. den var ju lättare att dölja själv eftersom den sitter på foten!
Den nya ska bli på ryggen :)
Åååh vad jag är sugen nu!!

Nu ska jag äta färdigt min lunch och fixa det sista innan blivande bruden kommer hit för makeup och hennes dotter för att göra håret!

P&K

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Jodå, du får också ärva! Men skorna är det nog bara Micka som kan ärva :P

2011-06-06 @ 12:17:02
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0