ful, dum och värdelös

Idag fick jag ett sånt där ryck igen, när jag känner mig värdelös!
Det är 4 år sedan jag tog studenten och jag har inte ens nosat på ett jobb..
Visst jag har jobbat mer eller mindre hela tiden, men jag har ju inget varaktigt, ingen säkerhet?
Det får mig ju att fundera vad det är för fel på mig?
Jag vet att jag är duktig, att jag kan jobba.. Men det verkar som om det inte är någon som förstår det!
Och jag blir så less, och ledsen!
För jag vill också kunna skapa mig en framtid, men allt är så beroende av pengar och ett fast jobb!
Just nu skulle jag kunna ta nästan vilket jobb som helst bara för att få känna mig behövd! För att visa vad jag går för! Att jag också kan!
För jag orkar snart inte mer!



godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök jobb på ett hotell. I städet behövs det alltid folk.

2011-06-19 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0