Hur snabbt man kan göra sig av med skatteåterbäringen!

Ja.. hade ju tänkt spara lite pengar av skatteåterbäringen..
Men sen har det blivit lite andra utgifter..
Och egentligen kan jag inte säga att jag ångrar att typ alla pengar är slut!? Eller både och..
Men vi har en ny dator, ny soffa, nytt surround, jag har en ny telefon, jag har betalat av löshåret och betalat av alla småskulder och avbetalningar som jag haft!
Och det känns ju faktiskt inte så dumt!
Okej det är klart att man kunnat klara sig utan dator och surround kanske.. men samtidigt så är gammdatorn verkligen på vippen att kolavippa och ja det är ju faktiskt frågan om när vi skulle haft råd att köpa en nytt surroundsystem!? Det kanske egentligen är det mest onödiga, men egentligen ångrar jag inte det heller!
Nu har vi förhoppningsvis ett ljud som vi ska vara nöjda med länge om man ska tro alla recensioner.. och då slipper vi ju den utgiften om vi nån gång köper hus.. då följer ju det med! Man lär ju ha andra saker att lägga pengarna på då!
Men skönast är ändå alla avbetalningar! För dom har ju sakta men säkert ätit upp alla lön man fått:P
Lånet på utbildningen har jag såklart kvar, men 800:- per månad på det känns rätt okej när det har varit 800:- + typ 600-800:- i andra avbetalningar.. inte bra!
Nya telefonen kanske var dumt också.. men jag bara hatade min gamla så otroligt mycket!!!!!!

Nä man ska inte ångra nånting och leva i nuet (försöker jag ofta intala mig)..


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Haha, ja sjukt mycket fail! Vi hann typ se fyra stycken ekar till den kvällen också! XD

2011-06-30 @ 09:28:07
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0