Äntligen!

Äntligen håller jag diplomet i min hand!
Jag kan inte fatta det att jag äntligen är makeup artist!
Jag har drömt om det så länge! Jag är så otroligt glad att jag tog steget och sökte utbildningen!

Jag är lite besviken på mig själv att jag inte gjorde bättre ifrån mig på slutfotograferingen.. men det blev sånt kaos för mig när min modell blev sjuk och jag var tvungen att tänka om helt på två bilder.. Inte kul.. jag tror att kaoset låg kvar i mitt huvud och jag presterade inte på topp :(
När jag såg dom andras bilder tyckte jag att deras var så otroligt mycket bättre.. Men det är inget att göra åt nu, man får väl bara se till att samarbeta med en bra fotograf och göra nya fina bilder, för ideer har jag inte slut på än :P

Grattis till mig själv!

P&K

Kommentarer
Postat av: lina

säkert mitt fel för att jag var en dålig modell. :(

2011-03-15 @ 21:41:00
URL: http://akrostikon.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

GRATTIS! Strongt gjort när du samtidigt har jobbat. :)

2011-03-15 @ 22:33:34
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Helena

Hejsan! Googlade på Makeup & Beauty Education och kom till din blogg. Ser att du har gått utbildningen, och letar recensioner. Men hittar tyvärr inte så mkt. Skulle vara jätteglad om du har tid och lust att skicka iväg ett mail till mig och berätta om utbildningen, lärarna, och saker som varit bra/dåliga osv. Tillgodoser skolan med modeller? Jättetacksam för svar! Helena /[email protected]

2011-03-26 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0