Dagens - Blue Love



Jag har använt:

Bas:
L8 Nyberg Primer
L8 Nyberg Mineral Foundation #5
Kryolan Tv-Brown som rouge

Ögon:
Make up store Eye Primer Tinted
Yves Rocher Brynpenna brun
Kryolan Dark brown
gråbrun skugga ut den skimmriga 88 paletten
Kryolan Highlight
Kryolan Black
Grimas Aquafärg Svart
Be:Yu ögonpenna turkos
Lancôme Precious Cells Raisin Noir
Wet and Wild Närande Mascara Svart
Lancôme Hypnose Drama i Petrolblå

Läppar:
Mary Kay Lipgloss Pink Diamonds!

Och ja jag har använt 3 olika mascaror idag:P
Jag har ingen bra svart mascara nu, måste köpa en ny!
Och då använder jag Precious Cells mascaran som är mörk brun lila, också tar jag den närande wet and wild mascaran över eftersom den var helt värdelös på allt utom att göra fransarna svarta!
Sen använde jag Petrol blå mascara på dom nedre fransarna för att matcha den turkosa pennan:P

P&K

Oc just det, sorry för att bilderna är lite crappy, har inget photoshop just nu, så jag kan inte fixa färgerna tillräckligt bra :(
Jag ska försöka fixa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0