Dagens - Pink Passion

Tänkte försöka mig på att köra lite "Dagens".. det är inget löfte, men jag ska bli bättre:P
Det är klart att jag kanske inte lägger in alla dagar när jag bara kör eyeliner och mascara.. Men lite ska ni få iaf!

Detta är iaf dagens "Dagens", som jag döpte till Pink Passion..

Jag har väldigt sällan rosa ögonmakeup, eller överhuvudtaget rosa makeup..
Jag har iaf använt

Bas:
L8 Nyberg Eye Primer som concealer.
L8 Nyberg Mineral Foundation #5
Kryolan transparent puder

Ögon:
L8 Nyberg Eye Primer
Grimas aquafärg svart
Kryolan Black
Lancôme kajal svart
88 Palette matt (diverse rosa nyanser samt highlighter)
88 Palette skimmer (diverse rosa nyanser samt highlighter)
Yves Rocher ögonbrynspenna 04 Brun
Lancôme Hypnose Drama Svart

Kinder:
Kryolan Tv-Brown

Läppar:
Lancôme L´Absolu Rouge Creme (Läppstift i läppglansformat) nr 201

Sen får ni ju nu se en bild på min riktiga lugg!
För den som var i det tidigare inlägget med vårmakeuper var bara en fejklugg gjord av en löshårsbit :)

Påminn mig nu om jag blir dålig på Dagens:P


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Vad fint! Du passar bra i rosa. :)

2011-03-22 @ 15:29:18
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0