Förbannad!

Satt och surfade runt lite på olika sidor nu på morgonen..
Trillar då över en ny sida med hårförlängningar och grejer som också har sitt säte i Umeå..
Dom har säkert jättefina produkter, men vad jag inte tål är när man smutskastar andra märken!
Det tycker jag är fult!
Dom har alltså länkat från hemsidan till en av tjejernas blogg, och där sitter hon och skriver att deras hår är mycket bättre än rapunzels hår, och rapunzel släng er i väggen hit och rapunzel släng er i väggen dit!
Om nu deras hår är så mycket bättre, så låt produkterna tala för det, inte att smutskasta andra för att göra sig själv bättre!
Jag kommer inte handla från dom eftersom jag tycker att det är fult att göra så!

Det är som att jag skulle sitta här i min blogg och säga "sminka er hos mig för jag är så mycket bättre än ------!"
Det kan man ju inte göra! Jag får sitta och säga att man gärna får sminka sig hos mig, men jag smutskastar inte andra makeupartister för det!

Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Therese

nu blir man ju nyfiken på vad det var för sajt du surfade in på? :)

2011-03-23 @ 08:24:29
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Bra tänkt och skrivet! Håller helt o hållet med dig. applåderar

2011-03-23 @ 08:30:53
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0