Inpacknings tips

Igår testade jag en ny inpackning som jag fick i ett provkuvert när jag var hos frissan sist (i slutet av november alltså :P) som jag kom på att jag inte använt än!
Det var Wella Professionals Enrich Self Warming Treat.


Så här står det i produkt informationen:
Den självvärmande inpackningen tillför rikligt med
fukt och näring till torrt hår och gör det märkbart
glansigt och mjukt. EN lyxig hårvårdsupplevelse.
Ungefärlig verkningstid: 30 sekunder.

Självvärmande tänkte jag, yeah right.. Men så fort jag klämt ut den i handen så börjar det bli varmt, så jag masserar in den i håret och jäsikens vad varmt det blev, inte obehagligt, bara sjuuuukt skönt!
Måste nog köpa mig en sån inpackning, för håret blev superlent också!
4 av 5 får den! Och den går att köpa här för 144:-!

Jag köpte schampot i samma serie i julas, men har väl inte varit supernöjd..
Jag antar att det beror på att jag inte får samma effekt när jag inte använder balsam från samma serie!
Så jag får nog fixa det så småningom!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0