Klänning:)

Nu har jag äntligen hittat en klänning som jag eventuellt kan ha på sikafesten..
som jag har letat:P
Bestämde mig tidigt för att jag ville ha en gul.. men det var fan inte en enkel färg att hitta :P
Det som är så modernt i år!?
har kollat ellos, Laredoute, BonPrix, Cellbes, eBay, Tradera, Halens, Nelly, Bubbleroom osv osv..
Så fick jag för mig idag att jag skulle kolla asos.com och forever21.com.. och tro på fan att jag hittar en på forever21 nästan direkt, som hade ett sjukt grymt pris också! Klänningen, en ring och frakten tillsammans gick på ca 250:-.. Helt OK!
Nu hoppas jag bara att den är lika fin i verkligheten!
Hoppas den kommer under veckan!

Och det där med ringar är ju alltid svårt.. vilken storlek man ska ta för att det ska passa :P
Vi får hoppas den blir bra, annars får det bli en lillfinger ring, eller så ger jag den till nån som har mindre fingrar än jag!
Ska köpa några fler på eBay också hade jag tänkt!

Ska försöka ta mig ut på en promenad idag hade jag tänkt, wish me luck!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0