Köpstopp

Nu är det köpstopp för fröken Lundström!
Fasen vad less jag är på alla räkningar och fakturor och pengar som bara flyger iväg!!
Nu måste jag bestämma mig, jag har kläder i garderoben (kanske inte nyast eller snyggast, men ändock hela till alla olika tillfällen!) jag har hudvårdsprodukter o hyllan, jag har smink (ooooh ja) fulla huset.. Så det enda jag får köpa är grejer jag VERKLIGEN behöver, typ en ny hårspray snart.. och mat och förbrukningsvaror såklart..
Men inga chips inget snacks, inga onödiga utgifter alltså!

Wish me luck!


Hur länge?? Det vet jag inte.. återkommer med tidsbegränsning närjag bestäm någon:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag drömde om ditt köpstopp :)

2011-03-03 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0