Sommarjobb..

Önskar mig ett sommarjobb..
Som inte är på dagis!
Missförstå mig rätt, jag trivs superbra på dagis, men jag skulle behöva göra något annat ett tag!
Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt..
Och får jag inget annat är jag ändå jätteglad att vara på dagis..
Det är ju ett perfekt sommajobb egentligen! Man får vara ute hur mycket som helst osv..
Men det är klart jag vill vidare.. vet inte riktigt hur jag ska lyckas, men jag hoppas trilla över nånting:P

Så om nån har ett sommarjobb till mig får ni gärna höra av er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad för typ av jobb är du skulle vilja ha då? Varför inte finna ett typ av butiksjobb på typ klädsbutik, du gillar ju sånt med :-)

2011-03-08 @ 18:48:36
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0