tråkiga Lördag

Har djuriskt tråkigt..
Känns som om jag har gjort den här dagen och vill gå och lägga mig.. men klockan är ju bara typ tjugo över fem.. så det är väl lite vääääl tidigt!

Sista handbollsmatchen hemma den här säsongen har varit idag.. sjukt tråkig match:P Men sikeå vann, det är ju viktigast!


Smilla är en lådoman.. det här är en bild tagen för ca två veckor sen, men hon kryper ner i varenda kartong som finns i lägenheten, stor som liten:P
gulleskruttan!

Nä fy fan vilket ovärt inlägg.. jag är så uttråkad att jag inte ens kan blogga:P

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så härlig bild på Smilla! Måste verkligen komma till sommaren och hälsa på er o Smilla. kram

2011-03-05 @ 18:42:14
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0