Träning!

På våren blir jag som vanligt sugen på att träna igen!
Och som jag skrev igår så har jag bestämt mig för att klara 10 pull ups innan midsommar!

Fick idag tips av en kollega (som utbildar sig til PT) om en sida som heter 100 push-ups, där man följer en 6 veckors plan för att då efter 6 veckor kunna göra 100 armhävningar.. det låter ju som en saga för mig som bara klarade 8st i start testet!
På samma sida har dom även 200 situps, 200 squats och 25 pull ups..
Funderar på hur många av dessa jag ska hoppa på:P
Jag får väl följa pull ups schemat iaf, då kanske jag lär mig snabbt:P
Sen ska jag även börja ut och springa snart så jag kan träna inför Vårruset! Det är bra med mål!

Jag ska försöka fortsätta berätta hur det går med detta också!

Peppa mig gärna:P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nice! Vad heter sidan? ^^

2011-03-24 @ 19:10:14
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0