Arg som ett bi!

Jag kan bli så jävla less på alla falska rykten som går runt!
Hade en av mina bästa kompisar på besök i fredags, Magdalena!
Hon frågade hur jag haft det på sika festen, och jag svarar typ, jodå, helt okej!
Då säger hon, ja jag hörde att du fick gå hem tidigt.. jag hörde att du var för full!
Fan vad arg jag blir, sen berättar hon vem hon hört det av och hon ska då fan inte ens uttala sig för hon var inte där! Inte ens i närheten!
Ja jag gick hem elva, men det var inte för att jag var för full.. det skulle jag erkänna isf!
Men jag är född med något som kallas för migrän och huvudvärk, har nån hört talas om det!?
Och det är så att migrän och huvudvärk kan komma när som helst! Och det var det som hände!!
Jag fick huvudvärk okej!
Man behöver fan inte säga att nån är för full när man inte har nån jävla aning!
Det är sånahär gånger jag önskar att jag bodde i ett större ställe, där alla inte känner alla..
Och där folk har annat för sig än att hitta på att folk är för fulla!
Fy fan vad less jag blir!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad tråkigt, men ingen överaskning direkt :/ Fattar inte att människor har orken att försöka dynga ner andra.

2011-05-25 @ 17:40:38
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0