Nyx makeup och extensions!

För att stilla mina makeupcravings så har jag handlat lite smink från NYX..
Jag har aldrig provat det märket förut, men jag har hört hemskt mycket bra om det!
Så det ska bli spännande! Att det är sjukt bra priser gör ju inte saken sämre:P
Jag har beställt en HD foundation, 3 läppstift, två skuggor och en ögonpenna!
Ska bli himla roligt att se!
Jag lovar att jag ska berätta så fort jag provat ordentligt och har en åsikt:P

Fick en lite spännande hårförlängning igår också!
Var modell på Rapunzel för att visa en metod till att fästa löshåret..
Så jag fick kring 20-25 slingor i olika färger (som faktiskt passar riktigt bra) isatta på högra sidan!
Sen klippte vi till det till en framåtlutad page!
Nu får jag ha såhär ett tag tills min kära Sandra kan hjälpa mig att sätta i ungefär lika mycket på andra sidan, förhoppningsvis nästa vecka!
Men det är lite annorlunda och det gillar ju jag :P
Jag ska ta en bild så fort jag fixat nya batterier till min kamera!


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0