tur tur

Tur att man hade tid att sminka om sig..
Den första sminkningen var egentligen riktigt snygg, men passade inte ändamålet..
En riktigt svart sotning kändes inte okej på cykelfest:)
Så det blev en gul/brun istället..
Inte lika hård, men ändock så snygg :)

Var till stan igår och förstörde lite pengar:)
Nu har jag inhandlat sommarens måste plagg (utom ett men det ska jag leta i Sundsvall)
En sparkdräkt/jumpsuit med korta ben (hade visserligen köpt den tidigare, men inte använt den)
En sparkdräkt/jumpsuit med långa ben :)
En långklänning, Ja jag tänker ha långklänning jag som varit så anti.. eller inte anti, på andra är det snyggt på långa människor har jag inbillat mig (egentligen samma sak med jumpsuit med långa ben) men jag hittade en som var så fin att jag inte kunde låta bli :)
Jag ska försöka visa bilder någon dag, jag har slut batterier i kameran, och min laddare är trasig!

Nu ska jag bara slita upp min sambo ur sängen så jag inte behöver stressa ihjäl mig sen när vi ska fara!
Det är så tråkigt när jag är stressad, jag blir så arg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0