ledigt :)

Fasen vad skönt det varit att vara ledig i tre dagar och att veta att man är ledig imorgon också!!
Även om det hänt förut för inte så länge sen och att det kommer hända igen fler gånger, så har det varit så skönt eftersom Johan också varit ledig alla dagarna och även Malin och alla andra..
Annars har ju alla andra jobbat!!
det känns typ som om jag varit ledig i två veckor!! Sjukt galet skönt!!
Och det känns ändå inte som jag gjort någonting.. bara typ tränat :P gött iofs :)
Sen lyckades jag städa idag, ordentligt!! Och det är ju rätt nice!!
Imorgon ska jag och Johan rensa garderoberna är det tänkt.. men vi får väl se ;)

Jag har även klippt upp blåsan jag haft under foten i nästan en vecka!!
Jag blev så jävla less på att den inte ville försvinna så jag klippte upp en bit :P

jag har också hunnit fixa mina naglar, vilket jag tänkt göra i flera veckor nu!!
Dom blev väl inte riktigt kanonbra, men dom får duga ;)

Intressant va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0