morgonpasset ocgh kvällspasset!

Dag 13

Försökte ta igen lite missad träning då jag varit dålig på det i helgen ;)
Har därför tränat dubbla pass idag då jag varit ledig!

kunde ju ha fått jobba, men när jag vaknade av smset hade jag fortfarande ont i huvudet från igårkväll..
men det gick över efter 1 timma till med sömn och lite frukost i magen!

Så jag började dagen med benpass klockan halv elva. Gick väll rätt bra, men det är ju tråkigare att träna själv, även om det går lite snabbare konstigt nog;)

Åkte hem och har städat och redigerat bilder, käkat middag osv.. sen åkte jag ner på gymmet igen och har pressat ur så mycket ur mina stackars armar/axlar/bröst att dom bara skakar :P
ajajaj :P
Jag har verkligen lärt mig att kräma ur allt i armarna.. blir spännande att se hur det känns imorgon ;)

Imorgon slutar jag 12.15 och malin slutar halv ett och hon tror sig vara frisk nog att kunna börja träna igen.. så då blir det mage/rygg där strax före ett någongång, också blir det Zumba på kvällen!!

Känns bra att komma igång med flera pass i veckan igen! Men blir snabbt lat, men jag känner nu efter 2 pass idag att jag redan är taggad för imorgon!!
Eventuellt följer jag med Johan på en liten promenad om en tag också, det beror på om han ska förlåta mig för att jag har kort stubin ibland ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0