Nööörd

Herregud!! Jag kommer nog bli en riktig iPhone nörd!! Eller jag hade säkert blivit lika mycket nörd med en nyare androidmobil också.. Jag får väl kalla det mobilnörd istället;)
Hittar en massa roliga/onödiga/nördiga/nödvändiga appar hela tiden :) nu senast en gymapp när det finns hur mycket intressant som helst för en liten gymråtta som hela tiden vill lära sig mer!
Den visar övningar efter muskelgrupp, så om jag vill ha en ny övning för rumpan tillexempel klickar jag bara på rumpa så får jag fram en massa övningar för rumpan! Både med text och möjligheten att se en liten video där en väldigt muskulös snubbe visar övningen!! Dock ser han helt galen ut. Men det är mest kul:P

Sen tror jag att man kan lägga till dessa i olika träningsprogram som man sen lätt kan hitta? Jag har inte hunnit utforska färdigt än;) har bara kollat på övningarna!
Jag kommer säkert berätta om fler fantastiska appar sen ;)

Är iaf än så länge sjukt nöjd med min nya lur!! Den gamla går inte ens att jämföra!! Jag har redan tjänat in all tid jag förlorat på det värdelösa tangentbordet på min gamla telefon genom att köpa den här!! Vilken skillnad :) :) :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, jag blir ju inte mindre sugen på att min ska komma nu också..! Men på onsdag, då du! Då är den beräknad att vara framme :D

2012-04-16 @ 21:08:29
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0