Nytt

Lovade ju någon dag förra veckan att jag skulle lägga upp en bild på mina nya glasögon!! Här kommer den!
Här ser ni även hur jag skaffat mig en utväxt.. En mörkbrun utväxt:) sen jag först bestämde mig för att färga håret rött igen har tanken på att göra en brun/röd ombrefärgning funnits i mitt huvud!
Så när nu min egen utväxt hade blivit typ 3cm så bestämde jag mig för att göra det!! Så med lite roliga tofsar, en vanlig målarpensel, en mörkbrun hårfärg och en stor bytta tålamod satte jag igång! Med tanken att blir det skitfult får jag väl färga hela håret mörkbrunt! Men det behövdes inte.. Tycker det blev schysst!!
Funderar på att längre fram göra det röda lite ljusare med slingor men vi får se! Nu ska jag förlika mig med tanken på att jag skulle behöva toppa håret igen :(

Nää godnatt, nu orkar jag inte mer!


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad fin du blev, både i hårfärgen och med dina nya glasögon! kram

2012-04-18 @ 12:02:16
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Ida

Schyssta brillor! :)

2012-04-18 @ 17:33:30
Postat av: lina

du är då för snygg!

2012-04-23 @ 00:59:20
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0