Tappa tån tån tån..

Jag tror fan seriöst att jag typ bröt tån igår..
lilltån på vänster foten..
och jag vet, jag brukar alltid överdriva precis när jag gör mig illa, enligt mig själv har jag nog brutit både benen och fötterna och armarna och magen och rumpan en miljard gånger, trots att jag egentligen aldrig brutit nått..
men ja, aj vad ont jag har i tåjäveln!
Hur det gick till?
Ja, jag satt som vanligt i soffan med datorn, också skulle jag gå och hämta något i köket, och när jag kliver ur soffan fastnar jag med foten i sladden till datorn, så samtidigt som jag skulle försöka sprattla mig loss från sladden utan att dra ner datorn i golvet så sparkar jag i lilltån i hörnet på bordet!!
Och ni vet säkert alla hur jävla (förlåt att jag svär, men man måste i en sånhär situation) ont det gör att sparka en tå i något.. man blir inte så stursk!!
Iaf så kan jag inte böja tån nedåt för att jag faktiskt tror att det är rätt svullet fast det är svårt att se, det gör ont som fan när jag försöker och om jag inte ser helt fel så är den lätt blå också :(
ååååh, skitfot!!
Samma fot som jag haft blåsan på.. förbannat..
Ja, jag tejpade i alla fall ihop tån med tån brevid när jag gick på promenad imorse, men det vettefan om det hjälpte!!

suck..

dock är det ju inte lönt att åka och kolla upp det då dom ändå inte gör något åt tår..
Så jag får gott gå här och tro att den är bruten då ingen kan bevisa motsatsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0