Vilken dag!!

Nu är det dags att krypa i säng efter en lång dag!!
Jag har passat på att pyssla lite idag, det var så länge sedan jag hade tid och möjlighet till det! Också passade jag på när Johan ändå var borta och spelade handboll!!
Jag har gjort en MASSA glassmycken idag!! Jag har nog kört 5 laddningar i mikron och det ryms ungefär 5-6 smycken i varje laddning och om jag inte räknade fel så är jag uppe i ca 25 stycken idag!! Känns kul att göra så många på en dag!! För tro mig det tar lite tid! Varje laddning är först i mikron i ungefär en kvart, men sen ska den svalna med smyckena i sig i ca 2-3 timmar!! Sen ska alla smycken tvättas och sedan limmar jag fast fästet som antingen är en ring eller ett bakstycke så det blir ett halsband! Också ska man ju sitta och pilla ihop alla bitar också, skära och limma och greja!
Kanske ska göra en tutorial?!
Under tiden som jag väntat (ibland) har jag tvättat undan en massa tvätt och diskat och lagat matlådor och ätit och haft översvämning i köksskpåpen osv.. Nu är jag ordentligt trött och tänker sova en stund innan jag ska hämta Johan som kommer med bussen!!

Godnatt på er! Jag ska visa lite bilder på smyckena en annan dag och även nån bild på kaoset som blir runt omkring när jag jobbar med det:) tänk att ha ett litet hobbyrum där allt kunde vara framme :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0