woopwoop

Helt sjukt hur glad jag är just nu!!
Kan liksom inte ens sätta ord på känslan :)
ÄNTLIGEN!!
Äntligen är det min tur!!

Jag kommer då aldrig mer vara skrockfull iaf!
Jag gick på arbetsintervju fredagen den 13:e och sa tack till mamma idag när hon önskade mig lycka till..
Och guess what!!
Jag fick jobbet :D
Detta innebär att jag kommer starta eget företag och jobba som makeupartist på salong i Umeå på deltid (till att börja med iaf).
Nu ska jag bara ansöka om FA-skattsedel och så vidare, och bestämma vilket makeupmärke jag vill ta in :)
shit vad peppad jag är!
Och guuuuud vad spännande det ska bli!!

Jag är så glad att dom ville ha mig, för allt kändes verkligen så himla bra, från att jag första gången kikade in på deras hemsida till att jag satt på första intervjun till att jag idag var där och provsminkade!
Det kändes som om jag var en i gänget redan direkt, och det hade dom också kännt :)

UNDERBART!!

Men var inte oroliga all förskolepersonal som läser detta! Jag kommer vara kvar hos er också och jobba deltid, för jag älskar ju er och barnen också!
till en början kommer jag jobba på salongen en dag i veckan ungefär!

Åååh jag är så glad så glad så glad! ÄNTLIGEN!!

Så håll i hatten för nu kommer ni få följa med mig på min resa :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Fan vad roligt! Stort grattis! :)

2012-04-25 @ 22:49:58
Postat av: Therese

Men så kul! Grattis:)

2012-04-25 @ 22:54:53
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: a Lady & a Tramp

grattis!

2012-04-25 @ 23:11:26
URL: http://www.lady-tramp.se
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Detta har jag helt missat. Stort grattis! :D kram

2012-05-04 @ 09:58:46
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0