Bild :)

Nu kommer det något som det var längesedan ni fick se!! En bild på mig :P Jag passade på att ta lite bilder imorse när jag ändå var ordentligt fixad ;) Så jag får väl även kalla det för dagens makeup :)
 
Nu har tydligen gimp (bildredigeringsprogram) försvunnit från min dator, så ni får helt oarbetade bilder!! så dom är lite mörka, men nu vet ni iaf hur jag ser ut just nu :P
Här har jag också mitt clip on!
Berättade jag hur jag löste problemet med att jag beställt fel färg??
Jag färgade det :) det skulle ju hursomhelst färgas en "utväxt" på det, så då färgade jag hela håret istället, sen sparade jag några bitar ljusa och sen har jag lagt lite röd färginpackning i vissa då det var lite för askigt!!
Så nu är det typ 5 olika färger i löshåret, men det passar sjukt bra till mitt hår :)
Och det är ju så fint med långt hår ;)
 
Puss på er!!
 
En annan dag kommer det lite bilder från sommaren, har just tömt kameran för första gången på drygt 1,5 månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0