Mums

Jag är ledig från mitt jobb på Lillberget, men jag jobbar med en massa annat idag!
Har börjat dagen med att städa, samt rensat frysen på en massa gammalt!
Så det blev en riktig go-lunch idag, pannbiffar med fetaost i, två vaniljbullar och en skål glass :D
För visst är det dumt att lämna en stor glassförpackning med endast en skål kvar i frysen när man istället kan äta upp det ;)

Jag har kört en tvätt också och den andra är i maskinen!

Nu när jag svalt maten ska jag gjuta lite betong, det var ju bara ca 100år sedan jag gjorde det senast!
Jag ska visa sen vad grejerna ska användas till!!

Har även beställt lite nytt pyssel!
Kan ju inte låta bli ;)

Nej nu ska jag tömma glasskålen och fortsätta jobba!

(ska även försöka göra lite företagsgrejer idag om jag hinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0