Nyduschad

Jag har precis klivit ur duschen, skönt då mitt hår var jätteäckligt!
Sjukt vad håret kan göra.. har kännt mig sunkig hela dagen bara för att jag inte ides duscha igår när jag varit på promenad då jag inte ens blev det minsta svettig av den..
men fasen vad skitigt håret känts:(
Men nu har jag kört färginpackning också, behövde fräschas upp lite, och nu tänker jag inte tvätta håret nå mer före frissan får göra det på lördag då jag ska fräscha upp topparna också :)

Funderar även på nån luggvariant!! Vad tycker ni?
Funderar på något som man kan variera i både pannlugg, snedlugg, flätad/snurrad lugg och att bara dra bort den som jag gör nu!!
Visst låter det som en kalasbra lugg va!? :P
Jaja vi får se vad jag bestämmer mig för;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0