Julklappsshopping och middag

Sitter på bussen hem från Umeå, sjukt ovant att åka buss, kommer seriöst inte ihåg senast jag gjorde det :P
Jag har varit och käkat middag med mina kollegor på studio esplanaden ikväll!
Det var väldigt trevligt, dock lite tråkigt att måsta anpassa sig efter en buss;/ men man får väl skylla sig själv som bor där man bor!? Men men, jag kunde ju jag ta ett glas vin till maten!

Innan dess var jag och Johan och gjorde bort lite Julklappsshopping! Så nu är jag nästa klar, ska tillverka några klappar bara, sen är jag klar!
Ska försöka fixa det imorgon!

Ska även åka och panta, tror aldrig vi haft så mycket pant som nu, hela bilen är full!! Ska bli spännande att se vad summan slutar på :P

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0