Ledsen

Ledsen att jag uppdaterar er så dåligt!
Men vi har ju inget internet än, (kanske skrev jag det sist också!?)
Surfar lite via telefonen, men det går inte så fort och jag har haft annat för mig också :P
Sen blir jag lite irriterad för att blogg.se appen sällan fungerar som den ska, trots att jag ständigt uppdaterar den och till och med nyligen avinstallerade den och sedan installerade den igen!
Suck!

Jaja, annars är det bra, vi försöker fortfarande vänja oss vid att vi nu bor i en stor villa!
Och att man måste skotta snö och sånt :P bara för att vi flyttade in så kom det ju typ en halv meter snö på 4 dagar, haha :P
Tur det än sålänge är pudersnö och att vi har sjukt lite skottning!!

Dock har jag fått ont i halsen, men jag kan säga att inget stoppar mig från att åka till övertorneå i helgen! Bara magsjuka kanske ;)
Men jag hoppas hålla mig frisk! Jag saknar ju min Anna så sjukt mycket!!

Krya på mig själv ;)

Jag LOVAR att det ska komma upp lite bilder nån dag, kanske imorgon (för jag råkade bli ledig imorgon :D) på lite allt möjligt, jag har fått hem lite nya filter och grejer till kameran, så jag ska visa lite sen :D
Faktiskt lite lättare att fota när det är ljusare ute!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0