Ursäkta

Ursäkta att jag svär, men satan vad dålig jag har varit på att updatera!
Jag får väl skylla på dåliga internetuppkopplingar och en massa annat viktigt!
Jag hade tänkt blogga igår, men då dog internet, och när det väl började funka igen så orkade jag inte :P

Jag har sovit riktigt länge idag :) jag hade ställt väckaren på 9.30 och det var ganska lagomt, vaknade till därikring och har sedan myst med både sambo och båda katterna i sängen på morgonen!
Men tillslut var jag bara tvungen att kliva upp!
Jag bestämde mig då för att börja dagen med kaffe (dricker inte kaffe överhuvudtaget i vanliga fall) för vi fick en Tassimo maskin i julklapp av Johans syster med familj (gryyyymt).
Dock så är det ju synd att kaffe verkligen smakar röv :P
Men jag drack halva koppen ungefär, sen ploppade jag ner en chokladtryffel/nougatgrej i koppen och då gick det ju plötsligt att dricka ;)
Jag ska köpa fler smaker till maskinen när jag kommer mig till stan!!

Nu sitter jag och kollar om det finns nån internetshop som har bra mellandagsrea på fototillbehör!
Jag ska dock berätta en annan gång vad jag fick i julklapp ;)

vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0