25år

Jaha.. idag är det min 25 födelsedag..
Min andra utan farmor att fira med<3

Jag har firat dagen med att jobba..
alltså visst är det bedrövligt att måsta jobba på sin födelsedag!! Då ska man fasen få vara ledig och ligga på soffan hela dagen :P
haha nää det är ju skitmysigt att jobba där jag är just nu!!

Jag har haft en jättebra födelsedag!!
Men nu är jag helt slut..
Det har varit rätt mycket ett tag..
Imorgon däremot slutar jag klockan ett.. och då tänker jag fira eftermiddagen med att krypa ner i sängen hos min älskling och sova bort någon timma eller två innan zumban!!

och att fylla 25 var inte alls konstigt eller ångestladdat på något sätt..
Det var BETYDLIGT värre att fylla 20!!
Jag känner mig bara som en kvinna i mina bästa år :P haha

nu ska jag sluta yra i nattmössan..
godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0