H&M

Jag var ju som sagt till Umeå igår och shoppade lite..
Var ute efter att köpa lite tights då jag bott i jeans hela hösten och vintern (nog för att det är ett under att jag har så många jeans som jag älskar) men ibland vill man ha tights till vissa kläder!!
Gick så på H&M och skulle kolla där, hittade tights, letade fram min storlek och i samma ögonblick som jag lyfter fram dom från sällningen får jag syn på något underbart randigt som låg på en hylla. Håller upp tightsen som om jag ska titta på dom men tittar bara på tröjan :P
Jag tar hursomhelst med mig tightsen och tröjan och tar ett varv till varpå jag hittar ännu en fin randig tröja!
Sen tar jag på mig skygglappar och går till provhytten.
Jag behöver bara dra på mig tröjorna för att inse att jag vill ha båda. Jag provade inte ens tightsen :P
Så båda tröjorna fick följa med mig hem, också köpte jag två par tjockare strumpbyxor också :)

Jag vet inte vad som hänt med H&M, men efter att jag under flera år aldrig ens gått in på hm har ja sedan förra våren kunnat handla nästan hur mycket som helst! Långklänningar köpte jag ju ett gäng i somras, shorts osv..
Sen långärmade tröjor som jag inte haft några i princip har jag köpt flera flera stycken :)
Underbart!!

Jag tänkte nog att jag slänger upp en bild senare på kläderna, också ska jag visa håret också!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0