v.9 kommer bli en bra vecka

Nästa vecka borde bli en bra vecka!!
Jag borde få min nya kamera..
Jag borde få min tredje mysoverall..
Jag borde få nästa glossybox :)

Kommer bli sjuuuukt gött :)
Nog för att jag gärna hade tagit kameran redan i veckan!
Men jag får skylla mig själv!!

Jag beställde den och en fjärrkontroll till den på komplett.se, men fjärrkontrollen fanns inte på lager vilket betyder att dom inte skickat nånting.. och jag tänkte redan i måndags/tisdags att jag skulle ringt och ändrat så att dom bara skickat kameran, så kan jag beställa kontrollen sen! Men jag har bara skjutit upp det..
Men då gick jag in på pixmania idag istället där dom har lite bättre villkor och så och beställde den därifrån istället också avbeställde jag på komplett..
Hade jag bestämt mig i måndags för att göra det så hade jag haft den redan!! :/

Well well, förhoppningsvis går det fort nu och den kommer i början på nästa vecka :)
Då LOVAR jag att det ska bli mer bilder i bloggen!! För jag har varit über kass på det ett tag!!

förlåt mig :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0