Yrväder

Vilket jäkla väder!?
Jag och Malin hade ju tänkt gå till sikeå och tillbaka idag också.. men det känns ganska uteslutet nu!!

Herregud vad vi sover gott i vår nya säng..
Shiit, jag som brukar flyga upp ur sängen när alarmet börjar ringa vaknar först en minut in på alarmet :P
Tittar jag på min sleeptracker på mobilen så sover jag i djupsömn typ hela tiden!!
Visst jag är öm i ryggen, men det gör inget, jag snusar och sovar vidare :)
Johan likaså, jag tror att han sover bättre, för han är mer lättväckt än förut!! Och det gör ju inget :P
Fast han försov sig ändå till jobbet natten mot lördag :P

Snart ska jag pysa iväg på gymmet, det blir väl till att gå på löpbandet istället för att promenera som uppvärmning!!
Jag önskar bara att jag vågade springa, men inte som min benhinnor varit nu :(


Förlåt för alla inlägg utan bilder.. jag hatar det själv :( förlåt!! Jag ska bättra mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0