0 energi

Guuud, jag som hade så mycket att göra ikväll..
jag har inte åstadkommit någonting.. helvete!!
Jag undrar om jag håller på bli sjuk eller nått??
Jag har ingen energi, likadant var det igår eftermiddag..
Jag bara dog i sängen typ.. helt utmattad redan klockan två typ..
Idag känns det likadant, efter jobbet somnade jag i sängen när jag skulle väcka Johan..
Sen har jag faktiskt diskat bort och lagat samt ätit mat..
Men sen dess har jag inte orkat slita mig ur soffan, och jag kommer nog inte orka göra det heller..
Om jag kunde skylla på att jag blir trött för att jag inte tränar skulle jag göra det, men det kan jag inte.. jag var på gymmet 8.00 imorse så det är inte det..
suck.. varför kan man inte köpa energi??

Sen är jag inne i en dålig period igen.. med negativa tankar.. känner mig ledsen och värdelös..
Känner att jag inte åstadkommit något med mitt liv.. usch..
Jag hoppas att den här depp-perioden är lika kort som dom brukar vara.. för då kommer jag troligen vara gladare redan imorgon..
Men nu är jag bara så urbota trött och slut:/ och det är bara måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0