December

Jobbade inte sådär supermycket..
Slutade även att extra jobba på the studio pga att jag hade för lite tid för att
jobba där :( hoppas att få komma tillbaka senare, sjukt bra att bara få sminka och sminka!!

Stackars lilla Smilla fick opereras och äta antibiotika och ha tratt för första gången i sitt liv..
Hon kräktes och hade sig av antibiotikan så den fick vi lägga ned.. men hon mår bra igen tack och lov :)

Hoppade in två dagar på makeupartist utbildningen, ena dagen hade dom TV/Film och manlig makeup med modeller!
Jag hade även skrivit ihop ett litet skådespel med 14 roller som tjejerna sen skulle sminka!!
Det var årets första snöstorm den dagen, det var ett rent helvete!
Jag åkte sedan iväg till Johans bror och var barnvakt till hans två småtjejer, Johan var hemma med lilla katten!
Andra dagen hade dom "Gör om mig" som tema, och sedan kundpass med samma tema.. Det var en sjuuuuukt lång dag och jag gick mest runt och fotade och dokumenterade det dom gjorde!

Drog sedan till Danne på 30 års fest! Blev inte långvarig:P Men vi visade upp lite Zumbamoves :)
Hade Zumbaavslutning inför en massa folk (iiiiih!!) men det gick bra förutom att skivan hakade upp sig mitt i Waka Waka:P
Julen firades hemma hos mamma och pappa, fick allt jag velat ha :)
Firade min morfar som fyllde 90år i dagarna två!!
Och imorgon (obs! tidsinställt inlägg) är det nyårsafton, återkommer om det när jag vet mer :P

Och jag orkar verkligen inte leta upp några bilder.. sorry :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0