duktig gubbe :)

Däremot var min älskling duktig igår och beställde vår nya säng..
Nu ska vi bara vänta på att den ska komma!!
Det blir nya resårbottnar från viking och sedan en bäddmadrass från tempur!!
Hela kalaset går på knappt 18.000!!
Det är det värt, hoppas nu att hans rygg och ben blir bättre.. för just nu är det horribelt att se honom..
han har så ont :(
Ska bli spännande att se om man gillar tempur eller inte..
det sägs ju vara jobbigt i början, dock är ju jag en sån som kan sova när som helst hur som helst var som helst mer eller mindre!!
Jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: ramona

Jag har haft tempur i tre år nu, i början var det superdrygt! Men nu kan jag inte sova utan den. Magnus å andra sidan hatar den. Han har stora problem m ryggen och vill ligga hårt... Hoppas att mr J trivs bättre m den.. det sägs ju att det är bra för onda ryggar! :D

2012-01-30 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0