Goooooo dag det har varit idag!!


Började dagen med att bilen gick igenom besiktningen :D yey!! Nu får pärlan rulla ett år till!!
Vi har nästan bestämt oss för vilken säng det blir!!
Jag åt årets första semla!!
Jag har haft en helmysig dag på jobbet med godingarna jag ska vara med hela februari :)
Jag har även bestämt mig för att jag ska göra en pärm med inspiration till hur mitt framtida hem ska se ut!!
Jag är ju helt galen för att vi inte kan köpa ett hus att renovera och greja och göra till MITT eget!!
missförstå mig rätt, jag älskar våran lägenhet! Det är en bästa första lägenheten man kunde fått!! Lätt!!
Stor och billig och underbara hyresvärdar!!
Men nackdelen är ju att vi inte kunnat göra om nånting.. okej vi skulle kunna göra det, men jag har inte valt at göra det eftersom det inte är något jag har igen senare och vi har snart bott här i år, så man börjar klättra lite på väggarna!!
Så nu ska jag samla sånt som jag tycker är fint i en pärm med olika kategorier..
Jag ska alltså riva ut/klippa ut/skriva ut sådant som jag hittar!!
tex, kök, badrum, vardagsrum, sovrum, förvaring osv osv..
Jag ska ta kort och visa senare när jag kommit igång lite mer!!

Förlåt för ett tråkigt inlägg utan bilder, men jag lovar bot och bättring!!
I'll make it up to you!!

Note to self: Köp en skrivare så jag kan skriva ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0