Goooooo dag idag också :)

Har även idag haft en helskön dag!!
Nog för att det var lite kaos ett tag på jobbet, men men man får känna att man lever och man känner att man fixar situationen ändå.. det var enbart vårt eget fel pga dåliga förberedelser ;)

Känns ganska gött också att jag förutom min vanliga lön får lönen för hela förra terminens Zumba imorgon :) Och det var en rätt trevlig summa :) Nu är det ju en stor del av det som  kommer gå till att betala vår resa till Prag som vi tänkt göra i vår!!
Resten ska nog in på något sparkonto hade jag tänkt.. så har jag kanske lite shoppingpengar i Prag, eller så blir det till att se till att betala alla tråkiga räkningar denna månad :(

Fick hem mitt nya löshår idag också.. grejen är ju att jag kännt lite att jag kanske ångrat köpet??
Jag vet inte om jag ska ha löshår som sagt, men nu var det hursomhelst så att det här håret var alldeles för mörkt för mig.. så frågan är ju nu, returnera eller byta??
Just nu lutar det faktiskt åt retur.. jag har andra grejer jag kan köpa för nästan 700:-!! Eller hur!?

Idag är det också tyvärr en tråkig dag utan bilder..
eller okej. jag kan bjussa på en söt-bild på våran älskade Smilla :)

sååå söt man kan vara va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0