Håret..... igen ;)

Jag har just varit och köpt hårfärg..
så nu är det tänkt att jag ska bli rödtott igen!!
Det var faktiskt längesedan jag var röd på riktigt senast!!
Blir spännande och se om jag får till en bra nyans, då utbudet inte var sådär jättestort på röda färger.. som vanligt :/
Jag vill ju ha varm orange/röd/kopp färg, men det är oftast massor med lila i alla röda..
I värsta fall så har jag ju en brun färginpackning i duschen som jag får he i om det inte blir riktigt bra!!
Hursomhelst så ska jag beställa nån riktigt orange/röd färginpackning nu också, då jag vet hur flyktigt rött hår är :/

Jag utlovar före och efter bilder!!
Före bilderna kommer bli jävligt sunkiga och fula eftersom jag nyss varit på gymmet :)

See you in a while!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0