Jodå..

Jamen.. tillslut är jag hyffsat nöjd iaf!!
Jag törs gå utan för dörren :P
efter många om och men och hit och dit så blev det rätt bra!!
Det är inte precis som jag vill ha det, men det får vila i 1-2 veckor nu så får jag ta itu med det då!!
Jag har alltså:
Helblonderat
Färgat med rött
slingat
blonderat längderna
lagt i lite mer blondering i rötterna
blandat ut min vanliga inpackning samt efterbehandling och lite brun färginpackning för att få det resultatet jag har nu ;)
Jodå.. det HAR tagit hela eftermiddagen!!

Nästa steg blir att använda orange färginpackning och ev försöka driva ut lite mer färg med ricinolja..
Sen  eventuellt slänga i ytterligare blekmedel i längderna för att dom måste ljusas upp för att det ska bli som jag vill!!
Jag lovar att ni ska få följa alla steg, vare sig ni vill eller inte :P
Bilder på dagens resultat tror jag att ni får imorgon, då det var svårt att fota slutresultatet när det redan blivit mörkt ute :P

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundmark

Hej Linnea!!



Jag undrar vars du köpte stolen till sminkhörnan du har? Visst är den höj- och sänkbar? Är den skön fast det "bara" är en sadelstol?



Jag vill jättegärna göra en sminkhörna hemma men dom flesta stolarna kostar ju skjortan!



// Linnea på make up and beauty education

2012-01-28 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0