Juli

Här kommer en lite summering av vad som hänt sen jag bloggade sist..

Summering av tiden jag inte bloggat, dvs ca 6 månader! Nu är det sjukt svårt att minnas då jag inte bloggat :P
men jag försöker klura lite!!
I juli sommarjobbade jag mest, på gamla vanliga stället, bygdeå..
Men iaf var Tobias Boman här och hälsade på! Det var trevligt, för det var länge sedan sist vi träffat honom!
Och äntligen fick jag bada med någon som inte är en badkruka! Och basta med någon som inte går ut efter 3 minuter!
Vi badade en hel eftermiddag kändes det som, och Johan gick omkring med vattnet till knäna och ojade sig,
trots att det faktiskt var typ 19 grader i vattnet!!

I slutet av månden var min kära Anna här och hälsade på också! Då var vi mest nere i stugan vid havet då Johans förlädrar var i norge och vi var stugvakter..
det var några härliga dagar, fast jag tror att vi flängde en hel del mellan stugan och hemma..
vi hade även en trevlig hemmafest medans Anna var här! Minns att det var rätt varma dagar!!

Vi tog även båten in i viken och hoppade från den, eller jag hoppade från den.. Anna hade inga badkläder stackarn och Johan ha kravlade sig i simmade ett simtag ut och ett tillbaka och klättrade panikslaget upp i båten igen ;)

Om jag inte minns fel så fiskade vi en del med Dexter och Lisa också!


Det var varma dagar men småkallakvällar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Och Anna slogs ihärdigt med de attackerande bromsarna, good times good times! :)

2012-01-02 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0