Lata dagar

Idag har jag gjort nästan allt jag lovat mig själv i nyårslöfte..
Jag har ätit chips, jag har ätit godis och jag har legat på soffan och pillat naveln mest hela dagen :)

Det var riktigt skönt att inte ha några måsten, jag har redan städat, nästan all tvätt är tvättad!!
Det kan knappt bli bättre!!

Sen har jag firat kära pappa som fyllde 55år idag, vilket betyder att jag fyller 25år om 4 veckor.. iiih..

Sen kom Åsa S förbi och jag satte i ett gäng löshårsslingor i hennes annars korta hår, en förlängning behöver inte alltid vara hela huvudet, utan vi gjorde bara en effekt!! Mycket coolt blev det!!

Jag har även pratat med min kära Anna i telefon, nu hoppas jag verkligen att hon håller sig frisk, annars blir det ingen Ötå resa i helgen.. jag avvaktar, åker iaf inte så tidigt imorgon!! Jag skall ha väskan packad när hon ringer!!

Note to self, ring cheferna imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0