Löshår

Jag har beställt nytt löshår idag..
Jag hoppas att det ska vara riktigt bra kvalitet och att jag får fast det bra :P
För de jag satte i för två veckor sedan har inte bara glidit (helt och hållet mitt eget fel, men lätt att åtgärda) utan ser också ut bara som ett skatbo.. och jag blir tokig!!
Jag får inte göra annat än att borsta borsta och borsta och olja och olja och mera balsam och i med inpackning :/ tråkigt värre!!

Nu kanske jag snart kan få tummen ur att ansöka om enskild firma så man kan få lite bättre priser på sånt här ;)
Heja mig.. nån jävla gång :P

Update:
Också rök löshåret.. hade egentligen tänkt låta det sitta kvar tills det nya håret kommer, men jag blir tokig när det bara trasslar!!
Så nu har jag tagit ut det och tvättat upp mitt hår, skööööönt!!
Sen har jag efter noga övervägande med mig själv kommit fram till att det nya håret kommer bli ett clipon set istället som jag ändå kommer försöka använda så mycket som möjligt, eftersom det är så mkt tjoller med mitt hår eftersom det är lockigt osv..
Så jag tänker ändå försöka ha det 3-4 dagar i veckan!!
Håret kommer hålla mycket bättre då också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0