Oktober

Planerade hela månaden inför Halloweenmaskerad, och sen blev det inget av ;P

Hoppade dock in som lärare sista helgen i oktober som lärare på makeupartist utbildningen och lärde dom att göra
sår och äckel istället, kikade på många youtube klipp innan och hittade många coola grejer att göra, blev även sugen
på att gå en utbildning för att lära mig mer om sår och maskbyggnad. Vi får se om man nångång har tid och råd att gå en sån utbildning!!
Ett av såren jag visade tjejerna!!

Fick äntligen Johan att förstå att vi behövde en extra frys och vi hade äntligen råd med det också :)
Och när jag då äntligen fick hem min fina lilla frys så funkar det inte som den ska.. ena gummilisten upp till var lite intryckt, vilket gjorde att den frostade igen typ direkt:( men jag fick byta den utan problem :)

Jag började så smått att köpa julklappar.. inte så mycket mer :P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Uuuhh, vad äckligt "såret" ser ut!

2012-01-03 @ 20:49:54
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0