oooh yes!!

Första riktiga Zumbapasset 2012, första riktiga träningspassaet 2012!!
Känns grymt att jag (förhoppningsvis) kommer ha garanterat 3 timmar zumba i veckan plus att jag vill fixa att klämma in minst lika mycket tid på gymmet!! Och lite promenader..
Med det på schemat borde fasen Beach 2012 ligga bra till :D

Fasen vad kul det är med zumba!! Dom var så duktiga mina nya elever!! Hoppas nu att alla vill fortsätta så vi får till ett bra gäng och två grupper!!

Jag är iaf slut och det tror jag dom var också :)

Nu ska jag hoppa i duschen (en timma sedan jag kom hem säkert :P men har ricinoljan i håret och ansiktsmask, också har jag diskat bort samtidigt!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0