ROOOAAAAR!!

Så vrålar mina onda behinnor :( buhuhu..
Zumban var rent smärtsam idag :/
Det är så tråkigt, för jag vill verkligen kunna köra fullt ut utan att det skall göra ont :(
Det blir tigerbalsam och värmefilt i sängen nu!!

Roligare däremot är att jag fått min första Glossy Box idag!!
Det är alltså en låda som man får hem en gång i månaden med massa härliga produkter i antingen miniformat eller i stort format!! Så man har chansen att prova innan man köper!!
139:- i månaden kostar det!! Lätt värt :)
Fick ett schysst nagellack som jag just nu håller på låta torka på naglarna!
Små förpackningar av ett nytt färgbevarande shampoo och balsam från Matrix, hur kunde dom veta att jag behövde miniförpackningar till att kunna ta med på gymmet :D
ett serum som man skall lägga i ansiktet efter rengöring som tydligen ska göra underverk mot blemmor och finnar och perfekt då  min hy gör uppror just nu!!
det var även med en fullstor duschgel som luktar apelsin och ceder, provade den i duschen efter zumban!! riktigt schysst faktiskt!!
Samt en tjock ögonpenna/skugga i sjukt snygg gråbeigeglittrig färg!!
Jag ska visa allt ordentligt en annan dag!!

Nu ska jag krypa i säng.. för imorgon ska jag upp tidigt och snabbstäda lite på morgonen då vi får gäster till middag för att det är någon här som fyller 25år imorgon!!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0