SNAAAART!!

På torsdagmorgon har jag planerat att sätta mig på bussen norrut i några för många timmar..
Men det är värt det, för jag ska hälsa på världens bästa och snyggaste Anna Pieti!!


Fan vad jag längtar! Hoppas nu bara att det inte blir nånting.. som det brukar ha en tendens att bli när vi ska träffas!!
Jag planerar iaf att vara borta enda till på söndag!!
Jag behöver få komma iväg från allt ett tag!!
Men jag vet att jag kommer sakna Johan och Smilla äckligt mycket, det blir ändå så när man bor tillsammans!!
Men det var så länge sen jag träffade anna!!

Och känner jag mig själv rätt så är jag rätt säker på att det kommer bli någonslags förändring i min frisyr.. vad jag är sugen på avslöjar jag inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0