snygga killardagen del2

Så har vi kommit till del 2 i min fjortis dag :)

Hugh Jackman är nästa kandidat!!
Han är inte alltid jättesnygg, men ja.. oftast!!

Ögongodis ja :)

Kanske inte den snyggaste av hans roller men, ändå...


däremot såg jag och Johan en film med honom i helgen, Real Steel, och jag vågar lovar er att det inte var en enda minut av filmen som han inte var snygg i..
Till och med Johan säger efter drygt halva filmen "Ja han ser ju sinnessjukt bra ut" Jag svarar "mmhm"..
här kommer några screen shots!! (Obs filmen var helt okej ändå, med tanke på att den handlar om robotboxning;))

Hans karaktär var precis sådär som jag beskrev i förra inlägget, lite orakad och oputsad, skitig osv.. mums

Han sprang runt med sina snygga RayBans mer eller mindre hella filmen!!

Här bevisas ju att även fast han grimaserar så är han snygg..

Ja herregud vilken karl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0