Vinter vinter, underbara vinter!

Som jag skrev tidigare så älskar jag vintern.. var ute en kortis och försökte fånga vintercharmen..
men det är svårt, man kan ändå inte beskriva känslan ute när det är vinter, hur frisk och krispig luften är, hur det är nästan alldeles tyst fast man ändå hör bilarna som passerar och skotrarna som är ute..
Och konstigt nog så är ljuden helt underbara, både bilarna och skotrarna..
Allt bara gnistrar oh kölden biter mig härligt i kinderna, det knarrar lite härligt under fötterna när man går..
Det är något magiskt med vintern!! Det hjälps inte!!

Här kommer några bilder iaf!! (Törs nästan inte lägga ut bilder då jag råkat få så många fotografkompisar, men vafan)
Lägger in dom som miniatyrer så får ni klicka upp dom istället!!


Vackert, eller hur?? Kan man låta bli att älska vintern?? Inte jag i vart fall!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vackert vinterlandskap, den första brobilden är jättefin och den på lilla bäcken i skogen ser alldeles trolsk ut! Här har vi också fått snö, men typ en centimeter ;)

2012-01-06 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0