Förlåt mig

Förlåt mig för dålig uppdatering!
Det har varit rätt mycket ett tag, också har jag varit ledig så det har inte hänt så mycket!! Haha vilka motsägelser det där blev :P Men det är så det känns!
Det har varit för mycket för att orka blogga, men det har inte hänt något att blogga om ;)

Jag håller iaf på att knåpa med ett nytt träningsupplägg för sommaren fram till 1:a september!
Jag har gjort en blogg bara för mig som bara jag har tillgång till där jag skriver ner både långsiktiga och kortsiktiga mål, mått och vikter och lägger upp bilder osv!
Kommer vara en grym blogg, synd att ni inte får se den :P
Nej, jag får väl försöka uppdatera lite här också ;) Men den kan ju innehålla lite andra grejer än vad jag skriver så alla kan se!! Eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0